Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с ICS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с ICS

    Здравейте колеги, от два месеца съм вече в отбора на 166. Купих колата с неработещ ICS, не светеше екрана но му имах кода.Купих и друг работещ но без код, за който в студентски град ми искаха 100лв за разкодиране. Занесох го в един Русенски сервиз за разкодиране и след месец борба майстора се отказа , но реши да прави от двата един. Прехвърли паметта от моя на другия който беше без код. Слагам го в колата и никаква музика не работи. Носих го 5 пъти в сервиза и пак в колата и не става. Накрая майстора в сервиза ми демонстрира че работи като го беше захранил и го тествахме. Аз вече много доволен го монтирам в колата и к.р пак не работи. Бесен съм и вече не знам къде е проблема в кабелите по колата или в модула. Като е закачан в колата се бъгва нещо и отметката муте е неактивна , както и настройка на бас и високи не действат. Помагайте че нямам нерви вече а без музика в колата не си е работа.
    Alfa 164 2.0TS Super -ex. Alfa 145 1,6 Boxer- ex.Alfa 155 2.5 V6 - ex.Alfa 156 2.5 V6 24V - ex.
    Alfa 164 2.0 TS Super - ex.
    Alfa 166 2.4 JTD 2003г.

  • #2
    Мой,такиз "побългариявания"-"събери-чарк"да знаеш,че при 166 не ФърФят...намери си(н.зн.бензин или дизел) от някоя морга или познат цял модул,с кода естествено и си ок,
    THERE IS NO EASY WAY OUT.SLY IS AWESOME GUY-
    http://www.youtube.com/watch?v=MwPb7...eature=related

    Comment


    • #3
      И аз мисля да търся друг, но не съм сигурен дали е от него или нещо от колата го бъгва като навигацията или чейнджъра, щото в сервиза си работеше...Колата е дизел 2.4 150 к
      Alfa 164 2.0TS Super -ex. Alfa 145 1,6 Boxer- ex.Alfa 155 2.5 V6 - ex.Alfa 156 2.5 V6 24V - ex.
      Alfa 164 2.0 TS Super - ex.
      Alfa 166 2.4 JTD 2003г.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от manolito Покажи съобщение
        И аз мисля да търся друг, но не съм сигурен дали е от него или нещо от колата го бъгва като навигацията или чейнджъра, щото в сервиза си работеше...Колата е дизел 2.4 150 к
        Нз..аз съм малко "аджамия"
        има доста хора във форума,които разбират повече на електрификацията на колата...
        THERE IS NO EASY WAY OUT.SLY IS AWESOME GUY-
        http://www.youtube.com/watch?v=MwPb7...eature=related

        Comment


        • #5
          Оказа се че проблема не е в ICS-а , а в колата и кабелите. Или някъде липсва захранване или има в повече. Някой знае ли къде на най долната букса трябва да има напрежение? Дисплея свети при изваден контактен ключ и изключени куплунзи без най долния, взема някакво захранване от него и не гасне.Не работи никакво аудио и отметката за муте е не активна.
          Alfa 164 2.0TS Super -ex. Alfa 145 1,6 Boxer- ex.Alfa 155 2.5 V6 - ex.Alfa 156 2.5 V6 24V - ex.
          Alfa 164 2.0 TS Super - ex.
          Alfa 166 2.4 JTD 2003г.

          Comment


          • #6
            Last edited by ecotronic; d.m.y г., 15:44.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Благодаря много, тези дни ще меря и ще пиша какво е станало.
              Alfa 164 2.0TS Super -ex. Alfa 145 1,6 Boxer- ex.Alfa 155 2.5 V6 - ex.Alfa 156 2.5 V6 24V - ex.
              Alfa 164 2.0 TS Super - ex.
              Alfa 166 2.4 JTD 2003г.

              Comment


              • #8
                На всичките точки има захранване, като горе до предпазителя и долу на черната има постоянно напрежение без контакт а на зелената има само на контакт. Ако помогнете и на кои пинове трябва да има маса ще съм благодарен.
                Alfa 164 2.0TS Super -ex. Alfa 145 1,6 Boxer- ex.Alfa 155 2.5 V6 - ex.Alfa 156 2.5 V6 24V - ex.
                Alfa 164 2.0 TS Super - ex.
                Alfa 166 2.4 JTD 2003г.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от manolito Покажи съобщение
                  На всичките точки има захранване, като горе до предпазителя и долу на черната има постоянно напрежение без контакт а на зелената има само на контакт. Ако помогнете и на кои пинове трябва да има маса ще съм благодарен.
                  Маса на най-долната (черната) трябва да има на пинове 6 и 19.

                  На пин 2 от зелената също трябва да има +12V от контакт (оправил съм снимката).
                  Last edited by ecotronic; d.m.y г., 15:44.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    Масите са на лице, но на пин 2 на зелената не идва + също и на горната букса до предпазителя не идва нищо след подаден контакт а само постоянен + на пин 4. Къде да търся проблема?
                    Alfa 164 2.0TS Super -ex. Alfa 145 1,6 Boxer- ex.Alfa 155 2.5 V6 - ex.Alfa 156 2.5 V6 24V - ex.
                    Alfa 164 2.0 TS Super - ex.
                    Alfa 166 2.4 JTD 2003г.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от manolito Покажи съобщение
                      Масите са на лице, но на пин 2 на зелената не идва + също и на горната букса до предпазителя не идва нищо след подаден контакт а само постоянен + на пин 4. Къде да търся проблема?
                      Може в липсата на +12V на пин 2 от зелената да е проблема. Това напрежение трябва да се подава заедно с това на пин 2 от конектора на блока с бутоните. Провери дали там го има.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        На конектора за бутоните има само на едно място постоянен + не знам кой номер пин е щото му нямам схемата.Къде да търся проблема минават ли през предпазител тези вериги?
                        Alfa 164 2.0TS Super -ex. Alfa 145 1,6 Boxer- ex.Alfa 155 2.5 V6 - ex.Alfa 156 2.5 V6 24V - ex.
                        Alfa 164 2.0 TS Super - ex.
                        Alfa 166 2.4 JTD 2003г.

                        Comment


                        • #13
                          Конектора на модула с бутоните:



                          проводникът на пин 2 трябва да е оранжев с черна ивица.

                          схемата:



                          Накратко - пин 2 от зелената букса на ICS - а и пин 2 от конектора на блока с бутоните (H80) са в един и същ токов кръг, който се захранва от F5 в таблото под волана.
                          Last edited by ecotronic; d.m.y г., 17:41.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            Много благодаря за схемите, утре съм на работа но вдругиден продължавам и ще пиша какво е станало.
                            Alfa 164 2.0TS Super -ex. Alfa 145 1,6 Boxer- ex.Alfa 155 2.5 V6 - ex.Alfa 156 2.5 V6 24V - ex.
                            Alfa 164 2.0 TS Super - ex.
                            Alfa 166 2.4 JTD 2003г.

                            Comment


                            • #15
                              Утре ще меря напрежения, но и да питам на горната букса до предпазителя трябва ли да идва + на контакт на 7 пин както е на тази картинка че и там няма?
                              Attached Files
                              Alfa 164 2.0TS Super -ex. Alfa 145 1,6 Boxer- ex.Alfa 155 2.5 V6 - ex.Alfa 156 2.5 V6 24V - ex.
                              Alfa 164 2.0 TS Super - ex.
                              Alfa 166 2.4 JTD 2003г.

                              Comment

                              Working...
                              X